Wednesday, 4 February 2015

Monica Watching: The 100

So I'm super obsessed in this show like I watch the same episode everyday until the new one comes, sometimes even twice - straight after. No one else I know watches it!! It's kinda weird but I think it would be funny if while I watched it I wrote about my reactions, cuz like any normal human I talk to the TV and the characters. So I'm gunna start from the second and the first episode cuz I can't find the first season on Sky +

So season two episode one

Omg why is she in that room? Why is everything white? Is that music playing or is it in her head? 
That's a nice painting. 
Oooooh don't mess with Clarke. 
Fuck she smashed the glass. 
Ewww that's a deep cut. 
Yeaaaah Clarkes all "I'll cut you bitch"
WHAT THE FUCK?! 
What's a containment breach?!
Yes where the hell are you?! 
Run Bellamy!!!!
That girls hair is stupid. 
OMG Finn!!
Holy fuck he just killed him. 
Nooooo don't kill Fiiiinn!!!
Oh. He was just giving him water. 
Why is Octavia speaking Grounder?
Oh god he just pull that out. Ah he just cauterised it with a blade. Did that dweeby little fire really heat it up that much. Please. 
Oh no poison. Noooo Lincoln don't go back. Eww she has to eat bugs.
He looks like Bane. 
RAVEN!!!!!!! 
Omg who's coming?!
Is that...? MURPHY?
Hell yeah anyone would have shot you, asswipe. 
What even is this place?! 
Fuck off Maya. 
I wouldn't untie her. She might punch you in the face. 
Dante Wallace. Even his name is creepy. Creepy old man. 
There are 48 of them?!! I don't like this. 
What's in the box, Doc?
Ooh clothes. 
Yeah don't trust them, Clarke. Keep yourself on the toes... Or your heel. Heh heh :/
Why can't you people go outside?
Oh. Radiation. But they can, oh Solar radiation. 
Don't give it baaaaack. 
"Welcome to mount weather". Fuck off, old man.
MONTY!!! 
They did make it!!! 
Fuck off Keenan. No one likes you. 
Murphy is such a bastard. 
Raven is NOT dying. She's awesome. 
Yeah, why are you helping?!
Oh. That's kinda sad. 
Try not to die?! Really?!
Oooh that hurt.
Noooooo don't kill Bellamy. 
OCTAVIA!!!! 
What the fuck was that ugly thing?! Jesus that was ugly. 
Ooh pie. Cake. 
"We are happy to see you". You should be you dumb fucks. 
No exits? So much for not being prisoners! Omg how dumb can you two be. Where is your loyalty?!
"You're bumming me out? I'm gunna get more cake?" What the fuck is wrong with you?
He likes her. What a dick. 
Why are you apologising? Don't apologise. You're Clarke for fucks sale. 
Oh yeah. Take that key card, mother fuckers. 
Code 5? Let's fuck shit up a little. 
RUN CLAAAAARKE?!
What is that tunnel? Yeah rip out the fucking wires.  
Come on. You can do it!!!!!! 
Maya is such a fucking bitch. Acting all cute and now she's all "I'll shoot you". 
Don't tell Clarke what to do. You're not  safe. Not you lot, not them outside. 
Yeah Murphy why are you such a dick?
You tell him, Raven. 
Yeah Murphy why are you so fucked up. 
... 
Oh your dad got floated... Downer. 
And your mum was an alcoholic... Awks. 
...
You didn't kill your father, Murphy. 
Boo hoo indeed. Omg Raven is crying. OMG Murphy is crying. 
That sounds weird after you say it that many times. We are warriors. What the fuck?! Is that?! Chancellor. Woah. 
Hey Clarkes mum. 
Oh no Jaha. 
OCTAVIA, DO NO DIE. Grounder talk is funny. 
RAVEN DON'T DIE. 
Awww Raven is so sweet. 
RUUUUUUUN BOYS. 
OH DEAR. 
PUNCH HIM, BELLAMY. BUT MURPHY IS A BASTARD. FUCK LAWS AND RULES, MURPHY IS A PRICK. 
RAVEN JUST HOLD ON. 
Where is he taking her?
Oh fuck. He took her to his village. He is so fucked. 
Don't leave her in broad daylight then you idiot. Hide her a bit. 
Omg that dude is such a psycho. 
Oh. So that's what happened. I really don't like him. Then paint creepy man. 
Bad news?
There are survivors you lying bastard!!! Stop lying. He's so fucking weird. 
"Please don't test me Clarke". Ooooh. That sounds like a challenge. 
Grounder didn't take them. 
Oh she's leaving a message. 
Clarke's only playing right? She doesn't trust them right?!
Oh he's so trying to win her over. Bribery will not work creepy man. See told you- she doesn't trust you. 
OCTAVIA HOLD ON.
This is a nice song. 
Oooh. The ark.
Yay they are back. 
Oh yeah. Poor Jaha. 
Oh no. He's by himself. OMG. He's gunna die alone. 
He's so tired. He's alone and tired. He just never gives up. He loves his son. He must feel so ba-
WAS THAT A BABY CRYING?!
WAIT NOOOOOOOOOOOOOOO. 

Now I'm going to binge watch the rest and do the same. 

Love,
Monica 
            xxx

K

No comments:

Post a Comment